woensdag 29 juli 2009

Nog 1 (kort) nachtje!....

Eigenlijk hadden we al willen slapen op dit moment....

Maar ja, het huis moest nog opgeruimd en gepoetst (moet van mezelf, dus doe ik mezelf aan :) ),
de boys moesten nog in bad cq. onder de douche en op tijd in bed. Brian en Justin sliepen al om 19.00 uur en Tim sliep om 20.00 uur dus dat is gelukt. Onze planning was om er om 20.30 uur in te liggen maar Maurice heeft vandaag zo'n ontzettend hectische dag op het werk dat hij nu nog aan het werk is. Ik ga nu nog even snel de laatste spulletjes in tassen en koffer stoppen en dan duik ik toch maar m'n bedje in. Om 5 uur morgenochtend staat "taxi Cuijpers" voor de deur!

Morgen vliegen we dus naar Singapore, waar we om 01.00 uur Nederlandse tijd aan zullen komen. In Singapore is het dan vrijdagochtend 08.00 uur. Janneke heeft al een programma voor ons bedacht. Eerst 'n uurtje slapen, dan naar het Science Centre (daar is het lekker koel dankzij de airco en blijven we hopelijk een beetje wakker) en dan op Night Safari in de Zoo. Tussendoor maar veel Starbucks koffie drinken om wakker te blijven, vrees ik.... Maar we hebben er zin in!

De volgende update zal vanuit Singapore zijn!

2 opmerkingen:

Heleen zei

Hallo verre vakantiegangers!!
Jullie waren al weg voordat we er erg in hadden.......Dagen gaan snel. Ik hoop dat de dagen voor jullie niet al te snel voorbij zullen vliegen maar dat jullie intens van elke dag zullen en kunnen genieten!!
Hopelijk hebben jullie een voorspoedige reis gehad! Laat de avonturen maar beginnen......
Ik zal geregeld jullie reisverslag volgen. Een hele fijne, gezellige, inspirerende vakantie! Doe de groeten aan Jean en Janneke.
Liefs Heleen

Marielle zei

He hallo

En goede reis gehad? Bij mama en papa heeft in ieder geval de hele dag een kaarsje gebrand. Vanochtend hebben Max en ik nog op teletekst gekeken of jullie op tijd zijn vertrokken. We zijn in gedachten, de hele dag met jullie bezig geweest. Toch wel spannend allemaal, wat jullie te wachten staat!
Doe de groetjes aan Janneke en veel plezier en succes met jullie programma in Singapore. Neem voor de zekerheid maar luciferstokjes mee.....

Groetjes de Remmerswaaltjes